Het ‘leuke‘ aan dit soort video’s -vind ik- is trachten te ontdekken waar het gevaar vandaan zal komen. Vaak genoeg word ik toch compleet verrast…

Trouwens. Kent men in Rusland wel een APK-plicht, want genoeg Russische automobilisten lijken met kale banden rond te rijden. Zo plots schuiven sommigen van de rijbaan.

In andere gevallen vermoed ik een flinke inname van alcohol of een bestuurder die achter het stuur in slaap valt. Maar meestal is het gewoon onachtzaamheid c.q. verkeerd inschatten van het overige verkeer?

Ter lering en vermaak.

crash_Taiwan_audi

Bron: 7 Car Crash 

Eén reactie »

  1. shivatje schreef:

    Daar wil je nooit rijden. Zal me dan wel laten rijden daar, mocht ik er ooit komen.

    Aum Shanthi

Geef een reactie

