crashVS_burnout

Het is onnodig en juist heel slecht voor de techniek van je auto. Van Minivans tot dikke Corvette’s, de stoerste jongens willen graag de bandjes ervan oproken. Een zogeheten burnout!

Toegegeven, ik weet niet hoe je een burnout moet maken. Maar ik zal het nooit doen [mits ik gratis aan een oude rammelbak kan komen].

Dat het gaat vaker fout dan dat het goed gaat, ligt wel voor de hand? In de onderstaand video gaan sommigen zo ver dat de banden ploffen of de drijfstangen door het blok naar buiten komen. Dan ben je in mijn ogen geen autoliefhebber…

De grootste misser vind ik nummer 3. Die rookte gewoon ‘keihard’ zijn koppeling op. Laat weten welke poging u het meeste triest vond!

Over frankyremtlaaaat

Crazy about cars en autosport. Writer for gppits.net and photographer with own blog (frankyreinphotography).

Geef een reactie

