LaFerrari2

Het Amerikaans/Engels gezegde luidt:”Money doesn’t cure douchebaggery“. Oftewel, smaak en stijl heb je. Dat kun je niet kopen.

Hetzelfde geldt ook voor gezond verstand, want dat ontbreek in het volgende filmpje volledig! Natuurlijk zou ik ook flink stampen met een dergelijk supercar, doch niet in een woonwijk in het Amerikaanse Beverly Hills.

Flink stampen op een circuit en dan niet als zodanig dat de boel kapot gaat. Ik ben best zuinig op mijn spullen en zou dat ook zijn met een X aantal miljarden op de bank.

Deze “mannen” lijken uit Qatar te komen getuige de kentekens op de bolides. Maar waarom ze de auto’s verschepen naar de VS om in dat land de boel op stelten te zetten, het antwoord op de vraag moet ik u schuldig blijven.

Kennelijk ben ik een stuk normaler en gezegend met gezond verstand…HIER vanuit een andere hoek, en met de politie op bezoek.

Over frankyremtlaaaat

Crazy about cars en autosport. Writer for gppits.net and photographer with own blog (frankyreinphotography).

Geef een reactie

