pastormaldonadowinsspain2012

We hebben net een incidentrijk Grand Prix achter de rug, maar vanaf 2017 wordt het misschien nog spannender?

Nee, dat is een flauwe reactie van mij op het nieuws dat Pastor Maldonado ‘hard werkt aan zijn comeback’.

Maldonado werd in de winter vervangen door Magnussen, nadat sponsor PDVSA vast kwam te zitten in een dispuut met Renault over (achterstallige) betalingen. Staatsbedrijf PDVSA was goed voor circa 50 miljoen euro per jaar om één Venezolaan in de sport te laten rijden.

Dit tot groeiende ergernis van de Venezolaanse regering, dus die route lijkt uitgesloten. Toch zegt Pastor Maldonado dat hij kansen ziet om te slagen in zijn missie. “Ik ben geen rookie meer, waar teams veel tijd en geld aan kwijt kunnen raken

Ik heb een Grand Prix gewonnen, maar daarna kreeg ik geen auto waarin ik mijn talent kon tonen.”

Inmiddels zou Pastor met ‘diverse teams’ in gesprek zijn, Momenteel doet Pastor testwerk voor Pirelli.

Eerder verschenen van dezelfde auteur in GPPits.net

Over frankyremtlaaaat

Crazy about cars en autosport. Writer for gppits.net and photographer with own blog (frankyreinphotography).

Geef een reactie

