kimi raikkonen sochi 2014

Niet alleen Hamilton was boos na de race in Bakoe. Kim Räikkönen kreeg naast een tijdstraf, ook twee strafpunten op zijn superlicentie voor het overschrijden van de witte lijn bij het inrijden van de pitstraat.

Räikkönen was na afloop niet te spreken over de wedstrijdleiding: “Ik begrijp de penalty, maar het is gewoon achterlijk. Ik kreeg een tijdstraf voor iets waar ik geen voordeel uit behaalde

Ondertussen wilde ik een voorsprong van vijf seconden behouden op Perez, maar tweemaal zat ik meer dan een ronde vast achter een Sauber en een Haas. Daardoor verloor ik veel tijd. Dezelfde gast die mij de straf gegeven heeft, had hen moeten bestraffen vanwege de blauwe vlaggen.”, zo foeterde de coureur in dienst van Ferrari.

Over frankyremtlaaaat

Crazy about cars en autosport. Writer for gppits.net and photographer with own blog (frankyreinphotography).

Geef een reactie

