Geachte lezers,

U heeft de afgelopen maand (!) bar weinig van mij mogen vernemen. Sinds de start van het nieuwe jaar zat (en helaas nog steeds) ik in het hoekje ‘waar de klappen vallen’.

Ik werd plots erg ziek en als ‘kers op de taart‘ verloor ik ook na mijn baan. Inmiddels gaat het beter met mij, maar heb ik nu een hoop [onnodig] gedonder met instanties.

Daardoor verging mij de lust om te schrijven. Maar mijn vingers begonnen steeds meer te jeuken, dus dwing ik mijzelf weer achter het toetsenbord plaats te nemen.

Ik kan echter niet beloven dat ik nog frequent zal schrijven, maar ik wil wel BLIJVEN schrijven op mijn autoblogje…

Er is in de afgelopen maanden erg veel gebeurd. Nico Rosberg werd wereldkampioen en kondigde meteen zijn afscheid aan. Felipe Massa leek eindelijk met pensioen te gaan, maar werd toch weer teruggeroepen door Williams. Teamgenoot Bottas gaat naar Mercedes als vervanger van Rosberg.

En Ecclestone…De oude baas haalde Liberty Media in als een nieuwe investeerder, maar ziet zich aan de kant geschoven door de Amerikanen.

Wie had dát kunnen denken?

Over frankyremtlaaaat

Crazy about cars en autosport. Writer for gppits.net and photographer with own blog (frankyreinphotography).

»

  1. shivatje schreef:

    Dat is niet zo een leuk nieuws dat je ons hier laat lezen Franky.
    Hoop dat je snel weer aan de slag mag gaan.
    Ook dat je gezondheid snel beter mag worden.

    Aum Shanthi

Geef een reactie

