Felipe Massa

Ik heb nooit een hoge pet opgehad van Felipe Massa. Het aangekondigde ‘pensioen‘ vorig jaar kwam naar mijn mening jaren te laat. Maar toen lokte Mercedes Bottas uit zijn Williams…

Omdat het verstandig was om naast rookie Lance Stroll een ervaren coureur te plaatsen, werd Massa gebeld. Naar mijn mening de verkeerde ‘Felipe‘, want ook een Felipe Nasr was beschikbaar. Nasr is geen onbekende voor het team, daar de Braziliaan eerder testrijder was voor Williams.

Maar het werd dus zeurkous Massa. En nu blijkt dat we langer zitten opgescheept met ‘Baby Felipe‘?

Felipe Massa heeft namelijk gezegd dat hij ook volgend jaar nog zou willen doorgaan in de Formule 1. Ondanks zijn eerdere afscheid zou de Braziliaan nog altijd hongerig zijn om nog meer te bereiken in zijn carrière.

Van mezelf weet ik dat ik nog steeds competitief ben. Daarom wil ik ook volgend jaar nog graag doorgaan, als het team dat ook wenst.”

Nou liever niet, hoor Felipe Massa. Daarvoor zeur je veel te veel…

Over frankyremtlaaaat

Crazy about cars en autosport. Writer for gppits.net and photographer with own blog (frankyreinphotography).

Geef een reactie

